29 листопада 2014. – Дослідження якості обслуговування покупців свідчить, що найгірша за цим показником мережа супермаркетів у столиці – “Фора”.
Дослідження проводили волонтери зі спільноти читачів сайту АНК протягом листопада 2014 року. Було досліджено супермаркети мереж “Абсолют”, “АТБ”, “Ашан”, “Велика кишеня”, “ЕКО”, “Сільпо” та “Фора”.
За підсумками дослідження виявлено, що касири та працівники зали магазинів мережі “Фора” найчастіше підвищують голос на покупців та дозволяють собі іншу некоректну поведінку. Крім того, у “Форі” не дотримуються вимог законодавства щодо мови обслуговування: здебільшого на звертання українською співробітники відповідають російською. Після повідомлення до служби контролю якості обслуговування і отримання відповідей керівництва такі самі порушення повторюються навіть тими самими співробітниками.
Звертання на “гарячу лінію” мережі “Сільпо” залишаються без відповіді, тож ці супермаркети мають низький показник щодо зворотнього зв’язку з покупцями.
У магазинах мережі “АТБ” всупереч рішенню Київської міської ради не маркуються російські продукти, тому покупцям дуже важко швидко визначити країну походження товару.
Найкраще питання щодо маркування російських товарів вирішено у магазинах мережі “Абсолют”, задовільно – у “Великій кишені” і “Сільпо”.
Загалом найбільше балів щодо всіх показників обслуговування покупців отримала мережа “ЕКО”, друге місце посіла мережа “Велика кишеня”. Найгіршими щодо якості спілкування з покупцями визнано магазини “Фора”.
Анатолій Вишневський