Війна не оголошена, але люди все одно гинуть. Керівництво держави намагається мобілізувати народ мантрами про “вітчизняну війну”, але не наважується поставити під загрозу власні бізнесові інтереси.
Приклад з найвищих посадовців беруть інші представники бізнесу. Революція Гідності? Можливо, але тільки для декого. Навіть не згадуватиму про “видатну” ініціативу львівських діячів культури, розраховану на замирення донбаських сепаратистів – “Один день по-русски” – у відповідь на яку в Донецьку й Луганську проголосили “народні русепубліки”. Замирили, нічого не скажеш.
Утім, і під час війни – адже президент каже, що Україна воює проти Росії – наші західні області не припиняють дивувати. Скажімо, Волинь – місце зародження УПА, головної антиросійської сили в Україні.
Зараз там працює відома в країні компанія “Тигрес”, яка пропонує покупцям прекрасний патріотичний продукт:
Якщо ви думаєте, що український “Тигрес” не може такого виробляти – може:
Бачите там у назві товару – “Тигрес”? Якщо ж ви думаєте, що інтернет-магазин бреше, то ось цей патріотичний товар на сайті “Тигресу”. Він може несподівано зникнути, тож ось підтвердження його існування:
Якщо ж ви хочете сказати, що на Західній Україні такого бути не могло і це якась махінація – ось адреса компанії “Тигрес” на її офіційному сайті:
Чесно – я не знаю, як ці волинські люди можуть однією рукою заробляти гроші продажем російської символіки, а іншою – лементувати про Революцію Гідності й Небесну Сотню. Як сказано в тому анекдоті, треба або вдягнути труси, або зняти хреста.
Хотілося б почути, що на це відповість “Тигрес”, а ще цікавіше – що скаже громадськість.
Сашко Чорний