Команда британського сайту Quickco дослідила, які автобренди найчастіше шукали в інтернеті жителі 193 країн світу.
За результатами свого дослідження англійці склали оригінальну карту автовподобань світових націй. Беззаперечним лідером у рейтингу виявилася Toyota – вона була найбажанішою автомаркою в 74 країнах, на другому місці – лідер баварського автопрому BMW – 51 країна, на третій позиції – Hyundai (17 країн).
Усі ці перемоги й поразки представлено на карті (натисніть на малюнок, і в новому вікні відкриється карта великого розміру):
Цікаво, що в Україні – як і в більшості європейських країн – переможцями рейтингу бажань автолюбителів виявилися німецькі автобудівники. Можна поглянути детальніше (натисніть на малюнок, і в новому вікні відкриється карта великого розміру):
Чи погоджуєтеся ви з таким висновком англійців? Голосуйте:
[poll id=”3″]
Пишіть у коментарях назви брендів, яких немає в переліку. за місяць підіб’ємо підсумки й складемо свій рейтинг.
Євген Шкодун
Стежте за новинами на нашій сторінці у Facebook, Twitter і VK.com. Поділіться цією новиною з друзями!
Ви можете повідомити нам новину, надіслати свою статтю або стати блогером чи вести колонку на сайті «Український простір». Пишіть нам: ukrnetinfo@yahoo.com