До 8 суб’єктів господарювання застосовано адміністративно-господарські стягнення за результатами позапланових перевірок після скарг споживачів.
Про це інформує Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.
За інформацією відомства, до Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області надійшло близько десятка скарг щодо порушення працівниками підприємств ресторанного господарства, сфери торгівлі й аптек вимог Закону України “Про засади державної мовної політики”.
У скаргах зазначалося, що суб’єкти господарювання здійснювали свою діяльність з порушенням вимог чинного законодавства: інформацію у меню, на виставкових ярликах, у касових чеках було викладено російською мовою, персонал закладів ресторанного господарства під час обслуговування клієнтів послуговувався іноземною мовою.
ГУ Держпродспоживслужби в Херсонській області організувало позапланові перевірки, за результатами яких встановлено, що наведені у скаргах факти – правда.
До 8 суб’єктів господарювання застосовано адміністративно-господарські стягнення, передбачені ст. 23 Закону України “Про захист прав споживачів”, 8 осіб притягнуто до адміністративної відповідальності за ч. 1 ст. 155 Кодексу України “Про адміністративні правопорушення”.
Як наголошує Держпродспоживслужба, споживач має право на отримання необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про продукцію і послуги відповідно до законодавства. Ця норма закріплена у статті 15 Закону України “Про захист прав споживачів”, і її неухильно мають дотримуватися всі, хто обслуговує споживачів – чи то працівник торгової мережі, чи інструктор у спортзалі, чи то офіціант у кафе.
Однак на практиці громадяни часто стикаються з порушенням своїх прав на предмет дотримання мовного законодавства, особливо, якщо це стосується обслуговування державною мовою.