Як впливати на людей і їхні дії

0 0
Read Time:2 Minute, 43 Second

Чимало досліджень і теорій присвячено тому, як впливати на людей, керувати людською поведінкою і домагатися від оточення потрібних результатів. З’ясовується, існують досить прості способи “маніпуляції-лайт”, які можуть в цьому допомогти.

Звичайно, завдяки цим “фокусам” ви не зможете зробити з іншої людини безумовного раба, та це й було б незаконно, чи не так? Ви ж не хотіли б, щоб вами хтось маніпулював, змушуючи до того, чого ви робити не бажаєте? Але якщо ми вивчаємо природу з метою ефективнішого використання навколишнього середовища для нашого життя, так само ми вивчаємо і людей. Знання певних сигналів, які допомагають переконати співрозмовника пристати на вашу думку, не можна вважати чистою маніпуляцією, радше – застосуванням на практиці знань.

Достатньо відомий у певних колах Дейл Карнегі майже все життя витратив на вивчення усіляких таких штучок, які давали б змогу підштовхувати людей до ухвалення певних рішень. Його книжки про те, як стати популярним, знаходити друзів, впливати на знайомих і все таке стали справжніми бестселерами у всьому світі. То чому ж усі читачі Карнегі не стали видатними маніпуляторами, запитаєте ви? А я теж не знаю. Може, з Карнегі не дуже хороший письменник.

У кожному разі, якщо вас цікавить ця тема – спробуйте поекспериментувати й перевірити дієвість викладених прийомів на практиці. А що як вийде? Тільки не забувайте, що коли ви доможетеся свого, можете про це й пожалкувати. Чомусь так часто буває. Отже:

[content_locker id=’14010′ name=’11’]

Намба 1. Допомогти людині погодитися з вашим твердженням чи пропозицією можна дотиком, скажімо, поплескати по плечу або взяти за руку. Фізичний контакт (не те, про що ви подумали!) підвищує рівень довіри до людини й готовність погоджуватися.

Намба 2. Концентрація уваги. Коли фокусники-ілюзіоністи потребують, щоб людина з зали вибрала, скажімо, певну карту з кількох запропонованих, вони роблять так, щоб цей предмет був помітніший від інших. Людина підсвідомо сконцентрує на ньому більше уваги і “запам’ятає”, а потім “самостійно” вибере те, що треба.

Намба 3. Якщо потрібно, щоб людина у чомусь допомогла, варто формулювати своє прохання як запитання виду: “Чи не можете ви…?” Коли когось підозрюють у тому, що він чогось не може, це викликає підсвідомий протест і бажання сказати: “Чому не можу? Авжеж я можу!” – і таким чином погодитися вам допомогти.

Намба 4. Фаховий продавець добре знає слабкості людської психіки й вдало з них користає. Наприклад, класичний прийом у салонах продажу автомобілів або побутової техніки – навмисне завищення ціни одного чи кількох товарів з низки аналогічної продукції. Коли чотири праски стоять поруч, три з них продаються за 300 гривень, а одна – за 450, то дешевші моделі підсвідомо сприймають як вигідні придбання. І байдуже, що до застосування цього трюку всі праски коштували по 150 гривень – головне, що піпл хаває.

Намба 5. Факт, наближений до пункту 1: сміх зближує людей і допомагає налагодити стосунки. Коли ви смієтеся разом із кимось, це свідчить, що співрозмовник вам подобається, ви з ним згодні, належите до спільної групи. Хочете довідатися про чиїсь секрети – смійтеся з його невдалих жартів.

[/content_locker]

Як бачимо, зовсім нескладні техніки, які давно й успішно застосовуються у всіх сферах життя, причому більшість із нас про це навіть не здогадується. Спостерігайте за людьми, їхньою поведінкою, своєю реакцією – і зможете встановити ще більше відповідностей, дуже цікавих і повчальних. І – ставтеся до інших так, як хотіли б, щоб ставилися до вас. Може не допомогти, зате ви будете спокійні, що свою частину кармічної угоди виконали.

Олесь Верес

About Post Author

prostir

Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %

Average Rating

5 Star
0%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%

Залишити відповідь